• اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی

تماس با مدیر

09136911156
09131874652

حمل بار اصفهان به تهران

حمل بار اصفهان به تهران

حمل بار اصفهان به تهران

حمل بار و حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تهران توسط بهترین کادر باربری زیبا بار اصفهان 

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان زیبا بار اصفهان در زمینه باربری اصفهان به تهران و اصفهان به مشهد و اصفهانم به تمام نقاط کشور بسیار حرفه ای و با کارگران مجرب و مفید در خدمت همه هم وطنان عزیز قرار دارد.

حمل باراصفهان به تهران و حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تهران بسیار مهم میباشد پس قبل از جابجایی اصفهان به تهران حتما به نکات زیر توجه نمایید.

باربری اصفهان به تهران

شرکت باربری در اصفهان زیبا بار اصفهان از کارگران فوق حرفه ای و مطمئن و کارکشته استفاده میکند و از جهت هزینه باربری و قیمت حمل اثاثیه منزل بسیار رعایت حال هم وطنان عزیز را می کند.

حمل و نقل اصفهان به تهران با امکانات حرفه ای

باربری اصفهان به تهران با عالی ترین امکانات ، کمترین هزینه ارسال با تخفیف ویژه و بیمه نامه رایگان جهت حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تهران توسط شرکت باربری دراصفهان زیبابار به شما ارائه خواهد شد .

شرکت حمل بار زیبابار اصفهان مشاوره رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد تا اگر مشکل و سوالی جهت ارسال بار از اصفهان به تهران دارید برای شما بر طرف شود .

 از دیگر ویژگی های شرکت اسباب کشی منزل اصفهان زیبابار جهت باربری اصفهان به تهران ، بیمه نامه رایگان است که در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما نگرانی نسبت به حمل بار هایتان نداشته باشید و بیمه الوبار تمام هزینه های خسارات را برای شما پرداخت کند .

دیگر امکانات شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان زیبابار جهت حمل و نقل اصفهان به تهران داشتن انواع مختلف وسیله نقلیه حمل بار مثل تریلی ، کامیون و خاور است که بهترین حمل بار را به شما ارائه می دهد .

شما می توانید باربری اصفهان به تهران را به شرکت باربری در اصفهان زیبابار بسپارید تا حمل بار شما به نحو احسنت و با کیفیت حرفه ای انجام گردد .

حمل کالا از اصفهان به تهران با خاور 

باربری اصفهان به تهران را با خاور های مسقف و روباز شرکت الوبار انجام دهید ، زیرا شرکت حمل اثاثیه منزل وحمل بار شما را با امکانات کامل و در اسرع وقت به بهترین نحو انجام می دهد .

خاور روباز : از خاور روباز جهت باربری اصفهان به تهران برای انواع مختلف بار ها استفاده می کنند و نوع بار مشخصی ندارد ، خاور روباز از نوع خاور های سبک است که قابلیت حمل بار تا میزان وزن 4 تن را دارد ، طول قسمت باربری این خاور 4 و عرض آن 2 می باشد .

خاور مسقف : این نوع خاور دارای سقف و دیواره می باشد و همین ویژگی آن باعث می شود برای حمل اثاثیه منزل ازاصفهان به تهران از بار شما محافظت کند تا در صورت ممکن مشکلی برای بار شما به وجود نیاید ، طول این خاور 4/5 و عرض آن 2 می باشد و ظرفت حمل 3 تن بار را دارد ،خاور مسقف مخصوص حمل اثاثیه منزل و جا به جایی مبلمان می باشد .

برای حمل تمامی وسایل منزل جهت حمل و نقل اصفهان به تهران می توانید از خاور های که شرکت باربری در اصفهان زیبابار در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید تا بهترین حمل بار با ارزان ترین قیمت را داشته باشید .

حمل کالا از اصفهان به تهران با خاور 
حمل کالا ازاصفهان به تهران با خاور

 

باربری اصفهان به تهران با بیمه نامه رایگان 

شرکت باربری در اصفهان زیبا دارای سابقه کار سی ساله و طولانی مدت می باشد که با اطمینان کامل می تواند باربری اصفهان به تهران شما را انجام دهد .

بیمه شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان زیبابار جهت باربری اصفهان به تهران می تواند تمام خسارت های که ممکن است در انتقال یا ارسال بار به وجود بیاید را پرداخت کند تا شما نگرانی برای هزینه خسارات باربری اصفهان را نداشته باشید .

بیمه شرکت اسباب کشی منزل اصفهان زیبابار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و شما می توانید بار خود را جهت ارسال از اصفهان به تهران به صورت کامل و جامع بیمه کنید .

بیمه شرکت باربری در اصفهان زیبا بار تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان بار های شما را بیمه می کند و با شرکت ما نگرانی بابت هزینه بیمه باربری اصفهان به تهران نداشته باشید .

 

ارسال بار از اصفهان به تهران با تریلی

شرکت باربری در اصفهان زیبابار ، باربری اصفهان به تهران را با تریلی های گوناگون مثل تریلی کمرشکن ، تریلی کفی ، تریلی لبه دار و تریلی ترانزیت را به شما ارائه می دهد ، تا در هنگام حمل بار با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید .

تریلی لبه دار دارای لبه های نسبتا بلندی است که برای بار های مثل شن ، ماسه ، خاک و مصالح ساختمانی که نیازی به بسته بندی ندارند و به صورت باز هستند به کار گرفته می شود زیرا چون با وجود لبه دار بودن از ریزش بار جلوگیری می کند،ظرفیت حمل این تریلی 23 تن و طول آن 12الی13/60 می باشد، شما می توانید برای ارسال بار از اصفهان به تهران این بار ها از تریلی لبه دار استفاده کنید .

تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها قابلیت حمل بار های سنگین تری را برای حمل و نقل اصفهان به تهران دارد ، طول این تریلی باربری 8 تا 18 متر و عرض آن 2/6 تا 3 متر می باشد ، از این تریلی برای انتقال ماشین آلات بزرگ ،جرثقیل و… استفاده می شود .

حمل و نقل اصفهان به تهران با تریلی کفی برای بار های که طول زیاد و ارتفاع غیر استاندارد دارند، مانند تیرآهن ، میلگرد و دیگر مصالح ساختمانی به کار گرفته می شوند تریلی کفی دارای سطح صاف و بدون سقف است و لبه ای ندارد و در صورت بارگیری از بالا از بغل هم بارگیری می کند .

تریلی ترانزیت دارای سقف و دیواره می باشد که با چادری محکم و مقاوم پوشیده شده است و برای بار های تجاری استفاده می شود که نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا در هنگام حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تهران به مشکل جدی برنخورد . 

ارسال بار از اصفهان به تهران با تریلی
ارسال بار از اصفهان به تهران با تریلی

باربری از اصفهان به تهران با کامیون 

باربری در اصفهان زیبابار با داشتن گونه های مختلف کامیون مانند کامیون جفت ، کامیون 911، کامیون تک می تواند بار شما را جهت حمل و نقل اصفهان به تهران با بهترین امکانات ارسال کند .

حمل اثاثیه از اصفهان به تهران با کامیون911 برای بار های است که دارای وزن تا 5 تن می باشند و این کامیون جزء دسته کامیون های قدیمی است که نسبت به دیگر کامیون ها قدرت کمتری برای حمل بار را دارند .

حمل و نقل اصفهان به تهران با کامیون تک برای بار های است که تا  وزن آن ها بیشتر از 5 تن و تا میزان 10 تن می باشند ، کامیون تک دارای شش چرخ است. که با توجه به وزن ممکن می توانید بار خود را از اصفهان به تهران با کامیون تک با ارزان ترین قیمت ممکن ارسال کنید .

باربری اصفهان با کامیون جفت مخصوص بار های است که وزن آنها 15 تن باشد ،کامیون جفت نسبت به کامیون تک و 911 قدرت تحمل بیشتری را برای حمل بار دارد ، این کامیون دارای 10 چرخ می باشد با طول 6/80 و عرض آن 2/25 متر، شما می توانید با وجود وزن مناسب بار خود را به شرکت باربری در اصفهان زیبابار بسپارید تا  حمل و نقل اصفهان به تهران شما را انجام دهد .

شرکت باربری در اصفهان زیبا ارسال بار از اصفهان به تهران با کامیون را همراه کمترین هزینه ممکن به بهترین نحو به شما ارائه می دهد .

حمل اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران 

باربری در اصفهان زیبا بار متخصص حمل اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران با ایمنی و امنیت بالا می باشد و برای حمل اثاث شما بهترین خدمات را ارائه خواهد داد .

باربری در اصفهان زیبا بار برای حمل بار از اصفهان به تهران از کارگران حرفه استفاده خواهد کرد تا بار شما با سلامت کامل حمل و یا ارسال شود .

انواع اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران شامل :

فرش 

تلویزیون

مبلمان 

وسایل برقی 

و ….

ارسال اثاثیه منزل از اصفهان به تهران را می توانید به صورت همه روزه توسط الوبار با کمترین نرخ کرایه ها و تجهیزات کامل انجام دهید .

باربری در اصفهان زیبا بار برای حمل اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران از خاور مسقف با رانندگان کاملا حرفه ای استفاده خواهد کرد ، زیرا خاور مسقف با وجود داشتن شرایط لازم از از شما محافظت خواهد کرد .

 

حمل اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران 
حمل اثاثیه منزل جهت باربری اصفهان به تهران 

 

نرخ کرایه حمل بار از اصفهان به تهران

برای نرخ کرایه باربری اصفهان به تهران اصلا نگران نباشید ، شرکت باربری در اصفهان زیبا بار با وجود تخفیفات ویژه که در اختیار قرار داده است و با کمترین هزینه حمل بار شما را انجام  می دهد .

هزینه حمل بار از اصفهان به تهران بستگی به شرایطی دارد که در کاهش و افزایش هزینه ها تأثیر بسیاری دارد ، شرایطی مانند آب و هوا ،زمان ارسال یا انتقال بار ،نوع وسیله نقلیه و … می باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت هزینه های باربری اصفهان به تهران می توانید با شماره تماس های شرکت معتبر الوبار تماس بگیرید .

نرخ کرایه حمل بار از اصفهان به تهران
نرخ کرایه حمل بار از اصفهان به تهران

اطلاعات تماس و مشاوره حرفه ای باربری اصفهان به تهران 

باربری در اصفهان زیبا بار  با داشتن کارشناس های متخصص همه روزه در دسترس شما هستند تا اطلاعات کامل را در زمینه باربری اصفهان به تهران در اختیار شما قرار دهند .

برای حمل بار از اصفهان به تهران می توانید با شرکت باربری زیبا باراصفهان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید تا اطلاعات لازم را برای باربری اصفهان کسب نمایید .

مشاوران شرکت باربری در اصفهان زیبابار شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کند و مشاوره باعث کاهش هزینه هایتان برای باربری اصفهان به تهران می شود .

اطلاعات تماس باربری اصفهان به تهران
09138414158

شرکت حمل اثاثیه منزل زیبا بار اصفهان برای باربری اصفهان به تهران با وسیله نقلیه های مختلف مثل کامیون ،تریلی ،خاور بهترین شرکت برای حمل انواع بار های گوناگون می باشد ، باربری در اصفهان زیبا بار با کمترین هزینه ارسال و تخفیف ویژه باربری اصفهان را با بیمه نامه رایگان انجام می دهد .

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان

    بسته بندی اسباب کشی اصفهان به طور معمول در شهر‌های بزرگی مانند اصفهان بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب ...

    حمل بار اصفهان به تهران
  • 1
  • نوامبر
  • حمل بار اصفهان به تهران

    حمل بار و حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تهران توسط بهترین کادر باربری زیبا بار اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان زیبا ...

    هزینه اسباب کشی اصفهان
  • 6
  • نوامبر
  • هزینه اسباب کشی اصفهان

    هزینه اسباب کشی اصفهان و قیمت حمل اثاثیه منزل دراصفهان و بطور کل قیمت در سال 1400 برای باربری در اصفهان را در ...

    کارگر حمل اثاثیه منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر حمل اثاثیه منزل

    چرا به کارگر اسباب کشی و کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان احتیاج داریم؟ اگر بدنبال بهترین کارگر اسباب کشی و حمل اثاثیه ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09131874652- 09138859544 - 09136911156

    آدرس

    اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی

    پست الکترونیک

    info@zibabaresf.com
    باربری در اصفهان | 09131874652